Darağacında olsak bile son sözümüz Türkiye son sözümüz Fenerbahçe!

23 Aralık 2008 Salı

Gökhan Emreciksin Fenerbahçe'de mi?



Fenerbahçe ile oynanan iki Ankaragücü maçında izlemiştim. Kısır maçlar olduğu için Emreciksin'e fazla dikkat etmemiştim ama tekniğiyle az biraz dikkatimi çekmişti sonrasında Gs ve Bjk maçlarının özetlerinde şutları ilgimi çekti. İlk yarıyı da 4 gol 2 asistle tamamlamış. Ankaragücü gibi bir takımda bu istatistik oldukça değerli. Futbol bilgisine güvendiğim bazı blog yazarları faydalı olacağını söylüyor birde sol açıkta ters ayakla daha önce oynamışlığı varmış. En çok sol tarafta yabancılık çekmeyeceğine seviniyorum çünkü Uğur Boral hücum aksiyonlarında yapması gerekeni ya erken ya geç ya da kararsızlıktan yapamayan birde R.Carlos'un koridorunu açamayan bir oyuncu yine de bana göre faydalı bir oyuncumuz ama Emreciksin bu bölgede kullanılmalı ve sezon içerisinde 4-5 maçlık müthiş patlamalar yapan Uğur uygun maçlarda kullanılmalı.
Emreciksin kesin olarak imza atmadan transferine inanmayacağım çünkü bu yaz oldukça fazla hayal kırıklığı yaşadım umarım bu transfer gerçekleşir ve umarım Emreciksin'de faydalı olur.

Hiç yorum yok: