Darağacında olsak bile son sözümüz Türkiye son sözümüz Fenerbahçe!

16 Aralık 2008 Salı

Sinir Oluyorum(serbest çağrışımsal)



İstemeyerek gördükçe duydukça yılbaşı kutlamalarının ülkemde yıllar geçtikçe Noel Kutlaması adını almasına- Eurovision'u çok önemsememize ve bir de yabancı dil kullanarak katılmamıza-ana haber bültenlerine-laik-antilaik çatışmasına-Ramazan Bayramına şeker bayramı denmesine- ligtv'de Fenerbahçe'yi izleme mecburiyetine-Osman Baydemir'e-Cemil İpekçi'ye-Hınçal Uluç'a-Sinyorita Terim'in bıyık fantezisi yapmak istediği Kel'e-Deniz Baykal'a-Tayyip Erdoğan'a-Erhan Sönmez'e-Halis Özkahya'ya-Bünyamin Gezer'e-Selçuk Dereli'ye-Cüneyt Çakır'a-Alper Ulusoy'a-Kuddusi Müftüoğlu'na-Bülent Demirlek'e-Haluk Ulusoy'a-İlhan Cavcav'a-Cemal Aydın'a-İ.Melih Gökçek'e-M.Karayalçın'a-Emin Çölaşan'a-Çetin Altan'a ve oğullarına-Özcan Deniz'e-Alişan'a-Mahsun Kırmızıgül'e- M.Ali Erbil,Şafak Sezer ve Bedri Baykam'ın Fenerbahçeli olmasına-Ayhan Akman'a-Ümit Karan'a-Milan Baroş'a-Sarbi Sarıoğlu'na-adam kayırmayla göreve gelmiş üniversite rektörlerine-Ahmet Dedehayır'a-Galatasaray Lisesine-AntiFenerlilere-Aydın Doğan'a-Şansal Büyüka'ya-Erman Toroğlu'na-Ömer Üründül'e-Gürcan Bilgiç'e-Kemal Belgin'e-Orhan Pamuk'a-Yaşar Kemal'e-Leyla Zana'ya-M.Ali Birand'a-Fatih Altaylı'ya-Kenan Doğulu'ya-kadın programlarına-bez bebek benzeri dizilere sinir oluyorum.

Sinir olmak deyince aklıma ardı ardına bunlar geldi. Cidden sinir oluyorum. Görmeyeyim,duymayayım.

3 yorum:

ygtylmz dedi ki...

% 70ine bende sinir oluyorum :)

Daima Fenerbahçe! dedi ki...

geriye kalan yüzde 30 u merak ettim şimdi.

Adsız dedi ki...

bence emin çölaşan ı ayrı tutalım... ;)