Darağacında olsak bile son sözümüz Türkiye son sözümüz Fenerbahçe!

26 Kasım 2008 Çarşamba

Bir şampiyonlar ligi macerasının daha sonuna geldik.


Alex ve Gökhan Gönül kaçırdıktan sonra anlamıştım istediklerimizin olmayacağını artık kim hata yaparda golü yeriz diye düşünüyordum. Edu kendi kalesine atar mı Yasin adamını kaçırır mı R.Carlos ofsaytı bozar mı falan diye düşünürken Volkan'ın hatasıyla golü yedik. Geçen seneki FB olsa idi 1-0 mağlup olmayı önemsemezdim ama geçen seneki FB yoktu.
Porto maçındaki tek şansımız ilk golü bizim bulmamızdı, olmadı. Sonrasında herşey ardı ardına geliverdi. Oyuncularımız oyundan düştü. Aragones bir doğru değişiklik bir saçma sapan değişiklik moduna giriverdi.
Galatasaray ve Belediye maçlarıyla ümitlenmiştik ama 1 hafta içerisinde herşey eskisine dönüverdi. Elimizde kalan tek şey uefa şansı. Volkan'ın Arsenal maçında devleşmenin hayaller ikliminde 1 puandan fazla karşılığı varsa Uefa'dan yolumuza devam ederiz. Teknik ekip,yönetim ne kadar kötü olursa olsun birkaç oyuncunun karakterine bakarak hala Uefa hayallari kurabiliyorum zaten insan hayal etmeden yaşayamıyor ki. Umarım o birkaç futbolcuda hayal ediyordur Uefa'yı.

Hiç yorum yok: