Darağacında olsak bile son sözümüz Türkiye son sözümüz Fenerbahçe!

19 Ekim 2009 Pazartesi

Nefes Alamadım



Haftasonu Türkiye'de ki Kürt etnisitesinin ve bizim yanlış devlet politikalarımız sonucu ortaya çıkan bazı art niyetli orospu çocuklarınında yıllardır terör rantından dolayı beslenmesi sonucu uzun süredir kanayan bir yara olan terörün ve bunun yansımalarından sadece biri olan gariban anadolu evlatarının dağda kışta nasıl pisi pisine şehit edildiğini anlatan değişik ve çarpıcı bir çalışma olan ''Nefes'' filmine gittim.
Film bittiğinde nefes almakta güçlük çeker bir haldeyim. Film ne kadar gerçeğe yansıtır bilemem ama yıllardır dağ karakollarında avrupalı ve amerikalı piçlerin her türlü desteği ile silahlanmış pkklı teröristerin güç durumda kalmış askerlerimizi nasıda kolay bir şekide şehit ettiğini görünce içimde müthiş bir sızı koptu. Kendime,düzene ve dünyaya ettiğim küfür kalmadı.
Bu filmi gidin görün derim. Acı bir gerçek yüreğinize çarpacak belki benim gibi nefes almakta güçük çekeceksiniz ama zayıf düştüğümüzde nasıl en yakınımızdakiler bile bize karşı ne kadar acımasız olabiliyorlar göreceksiniz.
Filmden sonra Antep maçınada konsantre olamadım. Bir kaç gündür aklıma filmden sahneler geldikçe zaten kahroluyorum. Fenerbahçe maçı izerken bile bazı sahneler gözümün önüne geliyordu.

Hiç yorum yok: